przykłady przypinek reklamowych

Do dyspozycji marketingowców pozostają przeróżne akcesoria reklamowe, dzięki którym skuteczność promocji wzrasta. Praktycznie każda osoba ma na biurku długopis z jakimś logo lub zadrukowaną przywieszkę do kluczy. Nie sprawdzą się one jednak w każdych warunkach. Podczas dużych imprez, rozprowadzanie nawet najtańszych długopisów wymaga dużych nakładów finansowych. Z tego powodu najczęściej wykorzystuje się wtedy przypinki reklamowe i to na nich się tutaj skupimy.

Jeśli tylko przypinki są ciekawie i wyraźnie zaprojektowane, chodzi oczywiście o nadruk na przypince, każdy uczestnik z dumą przyczepi je do piersi albo plecaka. Przypinki mogą zawierać krótkie hasło reklamowe, przykładowo w postaci popularnych za sprawą Internetu hasztagów. Ważne by przypinka i czcionka były wystarczająco dużych rozmiarów, co pozwoli innym dostrzec napis na przypiętej przypince.

Inną możliwością są przypinki z logo firmy, które pozwolą budować w efektywny sposób spójną markę. Nic tak nie przyciąga uwagi i nie zapada w pamięć jak schludne, minimalistyczne logo. Wydawać by się mogło, że tradycyjny marketing odchodzi do lamusa, aczkolwiek ulotki i plakaty dalej święcą triumfy. Nie wszystko przeniosło się w prostej linii do przestrzeni online.

Definitywnie dla mniejszych biznesów nadadzą się przypinki z własnym nadrukiem, gdzie przestrzeń można sensownie zagospodarować. Organizatorzy eventów zapewnią uczestnikom pamiątkę, przy okazji promując kolejne edycje. Należy pamiętać, że na równi z jakością wykonania samych gadżetów powinien stać poziom projektu.

Plusem inwestycji w te gadżety reklamowe jest ich stosunkowo niewysoka cena. Ile kosztują przypinki na zamówienie? Ich cena zależy od wybranej wielkości czy rodzaju zapięcia, ale też w dużym stopniu od ilości zamawianych przypinek, co dokładnie sprawdzisz tutaj: Przypinki Buttonfly | https://buttonfly.pl/